Hobe berandu, inoiz ez baino, ezta?

Hobe berandu, inoiz ez baino, ezta?
Apurka - apurka, aurrerantz!

GORA TEKNOLOGIA BERRIAK!!!

GORA TEKNOLOGIA BERRIAK!!!

lunes, 5 de mayo de 2008

Maiatzak5

IEPA LAGUNOK!!!!

Zelan? Nik jada, guztiz zorabiaturik. En fin, guarko saio teorikoan TTBB -ak hezkuntza prozesuan txertatzeaz arit gara eta saio praktikoan PPT -ekin aprobak egiten jarraitu dugu, ahotsa grabatu dugularik.

Beste egun bat TTBB -ekin borrokan!

hurrengora arte!!

ORDENAGAILUAK IKASGELETAN

“El desarrollo de competencias informacionales y digitales en el alumnado como eje para el uso pedagógico de las TIC en las aulas” artikulua –ren arabera:

Irakaskuntza eredu berri hau eragina izan dezan teknologia berriak ikuspuntu innobatzaile batetik erabiliak izan beharko liratekeela defendatzen du.

Haren erabilpena irakaskuntzaren oinarrizko konpetentziak garatzeko, batez ere informazioaren trataera eta konpetentzia digitalerako zuzendua dago.

Haurrari beraz, beraiei akzeditzea, edukiak ulertzeko eta forma sinbolikoen bidez ezagutza eta kultura transmititzeko erremintak eta komunikatzea ahalbidetzen dioten erremintak sozialki komunikatu ahal izateko.

Azken bi mende hauen alfabetizatzea irakurtzen eta idazten jakitea zen, egun, berriz, informaziora heltzeko iturri berriak ere sartzen dira. Entzutezko alfabetizatzeaz, musikala, bisuala, audobisuala, digitala… -ez hitz egin dezakegu, kanalak ezberdinak baitira, beraz, pertsonak horren gainean formatzea ezinbestekoa izan beharko da, bai teknologiaren erabileran bai hizkuntza espezifikoaren gainean.

Kultura digital honen alfabetizatzeak zera dakar: aparailuak erabiltzen ikastea, software –ra ezagutzea, informazioaren lorpena, ulertzea, sorketa nahiz komunikazioarekin harremantzea. Hau da, teknologien bitarteko gizarteratzea ematea. Aipatu berri ditudan aspektu formatiboez gain jarrera eta balore batzuk erakutsi beharko dira zentzu eta esanahi morala, ideologikoa eta politikoa topatu ahal izateko errealitate omnispresentea delako.

Autoreak zera dio:

“El tratamiento de la información y la competencia digital implican ser una persona autónoma, eficaz, responsable, crítica y reflexiva al seleccionar, tratar y utilizar la información y sus fuentes, así como las distintas herramientas tecnológicas, también tener una actitud crítica y reflexiva en la valoración de la información disponible, contrastándola cuando es necesario, y respetar las normas de conducta acordadas socialmente para regular el uso de la información y sus fuentes en los distintos soportes”.

Ikasgeletan eredu hau integratzea oso konplexua den neurrian ez nahikorik curriculumean txertatzearekin, elementu gehiago beharrezkoak dira eta horiek dekretu ministerialetan agertzen direnak dira.